Twitter

Lokasi Perikanan

Posted by Nova Jessica - -

Perikanan pinggir pantai dijalankan di kawasan laut cetek iaitu di kawasan pentas benua. Perikanan pinggir pantai di Malaysia misalnya dijalankan di kawasan perairan seperti di Laut China Selatan, Laut Sulu, Selat Melaka, dan Selat Tebrau. Jarak dari pantai bagi menjalankan aktiviti perikanan pinggir pantai ialah tidak melebihi 32 kilometer dan kedalaman air lautnya kurang daripada 180 meter.

2 Responses so far.

  1. Unknown says:

    Coastal fisheries conducted in shallow waters of the continental shelf in the area . Fishing on the beach in Malaysia for example carried out in waters such as the South China Sea
    suksestoto

  2. Dora says:

    Alhamdulillah semoga atas bantuan ki witjaksono terbalaskan melebihi rasa syukur kami saat ini karna bantuan aki sangat berarti bagi keluarga kami di saat kesusahan dengan menanggun 9 anak,kami berprofesi penjual ikan di pasar hutang saya menunpuk di mana-mana sempat terpikir untuk jadikan anak bekerja tki karna keadaan begitu mendesak tapi salah satu anak saya melihat adanya program pesugihan dana gaib tanpa tumbal kami lansung kuatkan niat,Awalnya suami saya meragukan program ini dan melarang untuk mencobanya tapi dari yg saya lihat program ini bergransi hukum,Saya pun tetap menjelaskan suami sampai dia ikut yakin dan alhamdulillah dalam proses 1 hari 1 malam kami bisa menbuktikan bantuan aki melalui dana gaib tanpa tumbal,Bagi saudara-saudaraku yg butuh pertolongan silahkan
    hubungi Ki Witjaksono di:0852-2223-1459
    supaya lebih jelas
    silahkan klik-> PESUGIHAN TANPA TUMBAL

Leave a Reply

Followers

About Me

Foto Saya
Nova Jessica
Lihat profil lengkapku

Sponsors

JAM

FASILITAS PENGUNJUNG

Popular Posts

Bagaimanakan pendapat anda tentang Blog ini??